maandag 25 oktober 2010

Bitmesin bu ruya


Sacmalik gibi gelecek belki de. Kac gundur eve geliyorum ve onun dizlerinde yatiyorum. Ve dusunmeye basliyorum bu masal ne zaman bitecek? Bu huzurlu guzel yasam nasil bozulacak? Bu sorular geciyor aklimdan devamli. Bu kadar guzel olamaz hersey, her an bozulabilir. Bu yasananlar gercek mi, ben bu kadar mutlumuyum sahi? Bir insan, bir cümle bozacak herseyi diye cok korkuyorum. Sanki bu kadar mutlu olmak ve herseyin yolunda gitmesi reel degilmis gibi geliyor. Neden acaba? Herkesin hayatinda her zaman hep birseyler ters mi gidecek. Hep mutlu olan insanlar yok mudur? Hayatinin uzun bir kismini mutlu geciren insan yok mudur? Hep birseylerden sikayet ederek mi gecmeli hayat. Birseylerin telasinda mi gecmeli? Hayat sevgilim dizlerinde huzurlu bir sekilde gecirmek sonsuza dek surmez mi?

Geen opmerkingen: