woensdag 6 oktober 2010

Inanin bana etrafinizdaki kadinlar da böyle

Son zamanlarda benim Viggo asiri derece iyi davraniyor bana. Bensiz hicbiryere gitmiyor. Alisveris yapiyor, odayi temizliyor. Biriyle icmeye gidecegi zaman bile bana soruyor. Adam 180 derece dondu. Nedenini birturlu anlayamiyorum. Iki gun oncesinde beni sallamayan istedigiyle istedigini yapan insan iken simdi pesimde her dakika. Bu da hos degil benim acimdan. Gay erkek arkadas gibi ya da bir aksesuar gibi yanimda her dakka. Bunaldim cidden nasil anlatayim simdi? Bana 'sen de ne istiyorsun anlamadik' diyebilirsiniz. Ben daha adamin neden boyle dondugunu anlamiyorum. Soruyorum ama kacamak cevaplar veriyor. Ben sahsen kotu birsey yaptigini (baska biriyle beraber olma) ama bana soylemedigini sonradan pisman olup o yuzden gotumden ayrilmadigini tahmin ediyorum. Bu tahminler yuzunden icim icimi yiyor. Calisirken falan aklim hep orda. Ne yapti acaba diye dusunup duruyorum. Su erkekler kadinlara nasil davranmanin ortasini bi bulamadilar! Bana delirmis bu diyebilirsiniz ama bu sekil dusunmek kadinlar icin normal. Butun kadinlar boyle dusunur. Etrafinizdakiler bile, kendimizi kandirmayalim.

6 opmerkingen:

Alvertis zei

Çıkar kokusu yakında... Ama onun tarzındaki erkekler nedense burada da baş tacı ediliyor, kontrolün tamamen kendilerinde olmasını isteyen kadınlar tarafından :)
Gelsin buraya ona Kadirizm dersi verelim de kadınını biraz daha bağlasın kendisine :)

Mr. No zei

bir erkek gözüyle söyleyeyim; var bişeyler bence de... bu arada, maillerine bakmıyor musun sen?

Vicky zei

Mr. No onun maillerine mi? Adam sifresini girerken zaten tuhaf davraniyor arkasina bakip duruyor ben bakiyormuyum diye. Ne yapsam bilemem su an.

Alvertis zei

PC basinda tuhaf hareketlerin anlami belli... (Eger sana bir konuda surpriz yapmak istemiyorsa ki bu fazla iyimser bir yaklasim olur)
4 yillik iliskinizde bu davranis seklini simdi mi belirlemeye karar verdi?

Onun da bir blog sayfasi ve tavsiye eden arkadalari olmasin? :)

Bu arada twitini gordum. TR deki haberler olumsuz degildir umarim.

Supheci olman normal eger bir anormalligi varsa. Yine de rahat ol. Anladigim kadariyla vazgecilmez biri degilmis. Zaten kimse vazgecilmez olmamali. O halde hayatina yeni bir zaaf katmis olursun...

Mr. No zei

hahaha... onun maillerine değil tabii ki.. kendi maillerine diyorum. birşey sormuştun, onun cevabını yazdım sana..

Vicky zei

maillerime bakiyorum da yogun oldugumdan cevap yazamadim daha kusura bakmayin :-(