maandag 27 september 2010

Yapma diyorum yapiyor etme diyorum ediyor!

Ben bu iliskiye neden basladim diye ara ara soruyorum kendime. Tam bir iskence degil de nedir? Bir iki kiz var bunun etrafinda gezen. Hani size de tanidik gelir insanin gotunden ayrilmayan tipler ve iliskinizi bozmaya calisan karaktersizler. Bu iki kiz beni hic sallamiyor ve bazen konusurken resmen bana cevap vermiyorlar. Birsey soyledim mi tutup kafasini baskasina cevirip baskasiyla konusmaya devam ediyor. Ister istemez ben bu kizlara gicik oluyorum. Zaten sevgilimin gotunden ayrilmiyorlar ve ayni zamanda bana da kotu davraniyorlar. Insan bu duruma sinir olmaz mi? Kiskanclik mi oluyor simdi bu? Kiskanclik kisilik bozuklugudur derler, varsin oyle olsun. Ne yapayim yahu? Bu duruma gicik olmayan insan tanimiyorum ben.
Bu kiz gecen tutmus sen benim Viggo (benim pic) ile arkadas olmami istemiyorsun ve bizi kiskaniyorsun demez mi yuzume karsi! Iyice sinirlerimi tepeme cikardi.

Ben bu adama sunu yapma bunu etme dedim mi hic dinlemez. Bu kiz hakkinda nasil hissettigimi anlatsam o da bir ise yaramaz. Nasil anlatmam lazim? Erkek okuyucular yardimci olurlar ise sevinirim.

Sinir olmamak elimden gelmiyor ki. Iki de bir bulusup biryerle gidip birseyler iciyorlar isten sonra ve bulusacagini onceden bana soyleme geregi de duymuyormus. Bunlari ogrenince ikisini de bogasim geliyor. Benim de istedigimle istedigim zaman bulusabilecegimi ve bunu soylememe gerek olmadigini soyleyip kesip atiyor. Benim bu durumdan hoslanmadigimi soyleyince de yuzyuze bulustugum her insana onem vermiyorum diyor. Niye bulusuyorsun o zaman be adam? Hic takmadigin sallamadigin bir insanla niye bulusuyorsun? Resimdeki Penelope ablamiz gibi aglatiyor beni sinirden!

4 opmerkingen:

Alvertis zei

Gorunen o ki bu kizlar seni kiskaniyor. Iliskiye saygiyi falan gectim zaten ama senin Hollandali da bu kadar mi duyarsiz? Seninki kiskanclik degil bence. Sadece biraz saygi bekliyorsun hakli olarak. Bunun icin kiskanc olmaya gerek yok.

Vaziyet belli... Rahat otesi bir erkek ve bu erkege single gozuyle bakan rahat hatunlar...

Sahi bu erkege bu kadar vurgun musun yahu? Bunun ceyregini yapan erkeklere tekmeyi koyan kizlarla dolu etrafimiz :)

Vicky zei

Ben de bilmiyorum ben boyle bir insan degildim ki. Nasil oldu da yapistim niye gidemiyorum. Elim kolum baglanmis hissediyorum. Birakinca olan bana olacak uzuntuden yasayamayacagim gibi geliyor.

Alvertis zei

eger hala seni etkileyen ve onsuz uzulecegin bir silahi varsa o adam bunun farkinda olsun ve cam fanus ile korusun. muhtemelen muhtesem bir kizi kendisine baglayacak tek silahi o cunku. ("muhtesem" de kisiden kisiye degisir tabi ve sadece fiziksel guzellik icin degildir)

Alvertis zei

kadinini kiskanmayan erkekle ilgili yurdum insaninin gorusleri :)

http://www.eksisozluk.com/show.asp?t=k%C4%B1skanmayan%20erkek

http://www.uludagsozluk.com/k/kadinini-kiskanmayan-erkek/