dinsdag 21 september 2010

La blog!

Su anda dunyanin en pic insaniyla beraberim. Bunu niye yapiyorum inan kendim de bilmiyorum. 4 senedir beraber olusumuzdan olabilir mi? O kadar uzun oldu alistim diye mi vazgecemiyorum ondan? Bu ne bicim ezik bir duygudur. Adamdan nefret ediyorum ama terk edemiyorum. Belki de birseyler bitmemistir ha, ne dersin blog? Arada sirada yaptigi kucuk suprizler hosuma gidiyor hala. Birden yelkenleri suya indiriveriyorum. Ama o yaptigi kucuk suprizler o buyuk sacmaliklari orter mi? Hala birlikte olmamizin sebebi cinsellik de olabilir. Huyundan suyundan davranisindan memnun degilim her zaman ama yatakta iyidir. Belki de bunu kaybetmek istemiyor olabilir miyim blog?

Bu arada adama kizip sacimi onunu kestiriverdim aynen Penelope baci gibi. Ben bu adama sinirlenip kendime iyi seyler yapiyorum.


Aylar once attigim ilk yazinin basligi ne sacmaymis! Edebi acidan zengin gorunmeye calismisim, hic basarili olamamisim.

10 opmerkingen:

Mr. No zei

sadece iki yazın var ama blogun gelecek vaad ediyor diye üye olayım dedim, umarım yazmaya devam edersin. niye bilmiyorum kendimi yakın hissettim :)

Vicky zei

Mr. No benim bloga yes dedigin icin mutlu oldum! Tabiki gelecek vaad ediyor. Cilgin fikirlerimi herkesle paylasma hissini yasiyorum uzun zamandir.

Mr. No zei

e bekliyoruz o halde...

Vicky zei

Sen boyle deyince fena yazasim geldi Mr. No!

Mr. No zei

haha.. fena gaz vermişim anlaşılan.. bekliyorum!

Vicky zei

I am turned on baby!

Mr. No zei

hahahaha (bunu yayınlamasan da olur)

Vicky zei

Bazen parmaklarim beynimden emir almadan haraket ediyor Mr. No, koymusum bile.

Mr. No zei

neyse zararı yok. o zaman parmaklarını konuştur da görelim!

Anoniem zei

ilginc blog icin tesekkur