vrijdag 24 september 2010

Sevgilin icin arkadasinla arani bozmali mi bozmamali mi?

Dun aksam disari ciktik onunla ve arkadaslariyla. Malum Hollanda da persembe gun gece hayati renkli olur. Derken bunun sapik is arkadasi kafayi buldu ve bana sarkmaya basladi. Bugun gittim o picin yanina ve dedim sen dun aksam bunlari bunlari yaptin. Adam ozur dilemedigi gibi bi de ters davrandi. Cok sinirlendim ve durumu bugun sevgilim olacak olan insana anlattim. "Aranizda olanlari bana anlatma, ikiniz halledin" demez mi! Ben bunun gibisini hic gormedim. Insan sevgilisine arka cikar. Tamam Hollandalisin kiskanc falan olmuyorsunuz da, insan sevgilisinin uzulmesini ister mi? Ustelik arkadasi bir yanlis yaptiysa ve bunu kime yaparsa yapsin "arkadas sen neapiyorsun kendine gel"demesi lazim!

12 opmerkingen:

Mr. No zei

oha falan oldum! burada olsa ağzı burnu dağılmıştı o elemanın!

Alvertis zei

"kıskanç türk erkeği" diyenlere kapak olsun bu örnek :) ölçülü kıskançlık kadar güzel bir şey var mı halbuki? ölçülüsü sevgiden, aşırısı ise güvensizlikten gelir oysa. sıfır kıskançlık ise "ikinizin meselesi" dir.

Vicky zei

Kiskansin demiyorum ben. Farzedin ki kiz veya erkek kardesinizi birisi fena halde rahatsiz ediyor. Gidip demezmisin sen ne yapiyorsun arkadas diye? Bu da öyle birsey. Insan yakin arkadasi, kardesi ve en onemlisi sevgilisine arka cikar.

Alvertis zei

Galiba seni, Angelina Jolie filmlerindeki A.Jolie gibi goruyor. " Benim kadinim gerekeni yapar" modunda. Tabi sen onu Brad Pitt gibi goruyor musun onu bilemem :)

bir diger durum da ara sira seni "arkadas ya da kardes" olarak gorememesi sanirim... insan o korumaciligi hem sevdigine hem de arkadasina karsi yapar. en azindan ben yaparim. genelde iliskilerde de bu sorun var bence. bakma boyle bilmis olduguma. 29 yilda sadece iki kizla ciktim :)

Vicky zei

Ahahahah guldugume bakma resimde Nuri Alco gorunce ve 29 yilda 2 kizla ciktim deyince kendimi tutamadim.

Seni kutluyorum Alvertis. Iliskini butun duygulariyla doya doya yasamali. Sadece kolumda bir kiz olsun ya da seks icin degil.

Benim kadinim gerekeni yapar mi? Bilmiyorum soguk bir insan kendisi, tam olarak ne istedigini bilmiyor bence ve bu dalgin hallerini de bana yansitiyor.

Alvertis zei

fotoya aldırma. bu, ikinci ve son kız arkadaşıma bakarken verdiğim poz :D

dediğin gibi iki tane uzun ve doya doya yaşadığım ilişki oldu. ikisi de harikaydı ama ikisi için de "ah tekrar başlasak keşke" demiyorum. o ikisi sayesinde belki de üçüncü tanışacağım insan son olacak.

ama bu profil fotosu varken bende kimse bu sözlerime inanmaz orası ayrı :) eğer bir öğretmenle tanışırsam onun için de uygun bir foto var elimde:)

seninkisinin soğukluğu beni pek şaşırtmıyor aslında biz türklerden ilham alıp biraz değişebilseler keşke ama nerde... neyse en azından onu olduğu gibi kabul etmişsin. birisini olduğu gibi kabul etmek de aslında göründüğünden zor bir iş...

Vicky zei

Ogretmen ile tanisirsanki kullanacagim resmi merak ettim. Hadi goster, hadi goster!!!

3. bulup evlenme icin tam uygun yastasin :-) Ama internette arama derim ben. Tavsiyemi dinle biliyorsuz da konusuyoruz.

Alvertis zei

Evdeki laptopta o foto! Sen ogretmeni ayarla gerisi kolay :) Ama son postuna bakinca etrafinin kiskanclar tarafindan sarildigini gormek mumkun :)

Bu arada son twitin de ofiste ter bastirdi bana :) En son, boyle degisik ortam anlaminda nerede seks yaptin diye sorsam?

Netten tanisma olayi derken... Kendime sinirlar koymak istemem ama yuzyuze gormeden asik olmamaya calisanlardanim yani netten tanismaya eyvallah ama yuzyuze gorusmeden iliski olmasin tabi:) Tecrube sabit:)
Zaten sevince insan gider ne yapar eder onun ayagina nerede olursa olsun. En azindan ben oyle yaparim.
Ama inan bana, asik olunmasa bile nette gorustugun birinden etkilenme olayi bir sekilde oluyor. Fiziksel gorunumune bakmadan, kafasina, sozlerine tav olarak bu olay gerceklesirse iste o zaman eyvahlar olsun :)

Son postuna ise evde cvp yazarim artik :)

Vicky zei

Disardaydi agaclarin arkasinda :-) cok zevkliydi. Tavsiye ederim ama sakin biryer olsun basilmak cok fena birsey. Bana olmadi da olacak korkusuyla zaten 5 defa orgazm oluyosun hahaha.

Alvertis zei

haha 5 i birak 3 kez orgazm olma ugruna CNN - Larry King Live da bile yapilir :) Nasil olsa onlarda RTUK falan yok :)

Senin Hollandali da az degilmis bu arada :)

Fotoyu nasil gostereyim bu arada?

Vicky zei

imaginary.vicky@gmail.com buraya gonder

seks olunca herseyi yapmaya razi. Bizim seks disinda iliskimiz yurumuyor.

Alvertis zei

ok yolluyorum simdi...
demek ki o kadar seksisin! demek o kadar sig kafali... iliski = seks ise genelevler onlar icin acilmis...